GOOGLE OGLAŠEVANJE

KAJ MORATE VEDETI PREDEN ZAČNETE

GOOGLE ADWORDS

Google Adwords oglaševanje od začetka res nekaj stane, a sčasoma lahko deluje samodejno, kot mlin na veter. Treba ga je bilo postaviti in treba ga je vzdrževati, a potem se poganja samodejno, s tem pa ustvarja prodajo. Če ne bi bilo tako, zakaj bi sploh oglaševali z Google Adwords?

Redko katera Google Adwords oglaševalska akcija je donosna že od samega začetka. Veliko je namreč odvisno od stopnje konkurence na Google. Bolj kot je vaša konkurenca prisotna, težje se je prebiti na vrh in doseči sprejemljive cene za nakupe. Ker vemo, koliko ste vložili v Google Adwords in ker vemo, koliko smo preko Google Adwords oglaševanja ustvarili, vemo tudi, koliko nas je stalo, da smo pridobili 1 nakup (oz. 1 prodajo).

Gre za zelo pregleden način oglaševanja, saj po eni strani lahko vidimo, kolikšna je investicija in kakšna je prodaja, ki je nanjo vezana, po drugi strani imamo 100% nadzor nad tem, koliko porabimo, kako delamo, nato pa imate nadzor nad našim delom tudi kot stranka (velja za opcijo “Napredno”), kot plačnik in dejansko vidite in sodelujete v tem, kako se oglašuje vaše izdelke.

 

Bodite dobro najdeni na iskalniku Google

  • Takojšnji učinki

    Ob aktiviranju Google Adwords nemudoma pričnete pridobivati obisk in povpraševanja.

  • Merljivi rezultati

    Natančna analitika omogoča merjenje rezultatov in prilagajanje kampanj.

  • Kvaliteten obisk

    Z ustrezno zastavljeno akcijo na spletno stran pridobite kvaliteten obisk.

  • Najbolj učinkovito ciljno oglaševanje

    Google Adwords predstavlja enega najbolj učinkovitih načinov oglaševanja na spletu.

  • Nadzor nad stroški oglaševanja

    Strošek za oglaševanje oglasov se obračuna šele ob dejanskem kliku na vaš oglas.

10 nasvetov: Google oglaševanje

Oglaševanje na iskalnikih oziroma iskalni marketing velja trenutno za najbolj priljubljeno obliko spletnega oglaševanja. 

Zakaj se splača oglaševati na Googlu?

  1. Iskalniki predstavljajo izhodiščno točko za brskanje po spletu. Google je najbolj obiskana spletna stran
  2. Ker se približno 80% vseh klikov na iskalnikih se zgodi na prvi strani rezultatov iskanj, je še kako pomembno, da je povezavo do vaše spletne strani moč najti med prvimi desetimi organskimi zadetki ali pa med sponzoriranimi povezavami, ki se prikažejo na prvi strani. Višje kot se nahaja povezava do vaše spletne strani, več pozornosti in posledično tudi več klikov bo pritegnila.
  3. porazdelitev-klikov-googleGooglov oglaševalski sistem AdWords omogoča enostavno kreiranje, upravljanje in nadzor nad oglaševalskimi akcijami.
  4. Ker je prikaz oglasa vezan na zakup ključni besed, se oglas prikaže samo tistim uporabnikom katerih iskalna poizvedba ustreza zakupljenim ključnim besedam.
  5. Prikaz oglasa, ki je neposredno vezan na zanimanje iskalca, znatno pripomore k večji zmožnosti priklica oglasnega sporočila, hkrati pa se tudi bistveno poveča verjetnost klika na oglas in prehoda na oglaševalčevo spletno stran.
  6. AdWords oglaševanje omogoča tudi geografsko ciljano oglaševanje, saj lahko izvajamo ciljano oglaševanje glede na državo ali jezik ciljnega občinstva. V določenih državah lahko prikažemo oglas tudi izbranim regijam in mestom ali pa popolnoma sami določimo koordinate področja v katerih se nahajajo uporabniki katerim bi se naj prikazoval naš oglas.
  7. Cena na klik je lahko nekajkrat nižja od cene na klik, ki jo je potrebno plačati za oglaševanje na najbolj priljubljenem slovenskem iskalniku Najdi.si. Googlov Adwords sistem temelji na dražbenem sistemu. Sami določimo ceno na klik, ki smo jo pripravljeni plačati.
  8. Imamo popolno kontrolo nad poračunom oglaševalske akcije saj lahko sami določimo, koliko smo pripravljeni plačati za oglase na dnevni ravni.
  9. AdWords ponuja enostavno spreminjanje in testiranje oglasne kreative. Hkrati lahko testiramo več verzij oglasa, ki ga lahko kadarkoli tudi spremenimo.
  10. Kadarkoli lahko dostopamo do podrobnih statističnih poročil o oglasov.

Če ne veste, kako začet z oglaševanjem, nam pošljite povpraševanje ali nas pokličite na 070 333 889.